I v dnešní době počítačů, nových technologií a všeobecně dostupných dat je slib jedné osoby té druhé něco, co podnítí zvědavost klienta a rozhodně zvýší…
Zdá se vám, že vaše nabídka je zajímavá a váš produkt je pro zákazníky…
Jako typického prodejce si většinou představíme spíše člověka mladšího…
Efektivně prodávat nový, neokoukaný a bezprecedentní produkt je v mnoha…
Jednání s movitými klienty často prodejce znervózňuje. Ať už se pohybujete…
Být úspěšným prodejcem v sobě obnáší neustále auditovat vlastní aktivity a…
Existuje celá řada příčin, díky kterým mohou přestat jít obchody vaší…
Prodej současným a bývalým klientům je u mnoha společností daleko…
Nastavování cen pro potenciální zákazníky je jedno z nejzásadnějších…
Víte, jak se pozná skutečně dobrý prodejce? Tak, že dovede svůj styl…
Obsah vašich marketingových a prezentačních materiálů nemusí být nudný,…
Čím kratší dobu trvá prodejní cyklus od okamžiku prvního kontaktu s …
Pracovat pro malé podniky, které nemají k dispozici velké finanční…