Prodej současným a bývalým klientům je u mnoha společností daleko lukrativnější prodejní aktivitou, než akvizice nové klientely. V ideálním případě by si měl…
Nastavování cen pro potenciální zákazníky je jedno z nejzásadnějších…
Víte, jak se pozná skutečně dobrý prodejce? Tak, že dovede svůj styl…
Obsah vašich marketingových a prezentačních materiálů nemusí být nudný,…
Čím kratší dobu trvá prodejní cyklus od okamžiku prvního kontaktu s …
Pracovat pro malé podniky, které nemají k dispozici velké finanční…
To, jak se oblékáte, má zcela jasný a prokazatelný vliv na to, jak vás lidé…
Co dělají ti nejlepší obchodníci jinak? Kromě určitého osobního charisma,…
Silně konkurenční trhy, kde se o přízeň klientely přetahují řady zavedených…
Slovní spojení „nesebevědomý prodejce“ zní téměř jako vtip. Bez…
Propad v obchodních výsledcích je něco, čím si čas od času projde každý…
Máte na starosti prodej pro novou firmu nebo jste dokonce sami založili…
Mnoho prodejců má obavy o to, jestli jejich klienti budou na produkt mít a…