Co se týče klientely, obecně platí pravidlo 20-80. Tedy že z 20% top klientů má firma 80% svých příjmů. Samozřejmě ani méně lukrativní klienty není možné jen tak…
Klientský servis je frontová linie, na které se nejčastěji potkávají vaši…
Práce s klienty v první linii v rámci zákaznického servisu je specifická a…
Klientské péči se musí věnovat náležitá pozornost, už jenom z toho důvodu,…
Udržení vaší stávající klientely je vedle hledání nových obchodních…
Spotřebitelské chování se vyvíjí. Zákazníci žádají především konzistentní…
Zákaznický servis se neustále vyvíjí. Mimo jiné přibývají i komunikační…
Práce v zákaznickém servisu je specifická a klade na pracovníky určité…
Rozhodnutí klienta, že vyzkouší produkt konkurence a odejde od vás, může…
Jak již bylo mnohokrát na těchto stránkách řečeno, zákaznický servis je pro…
Tak jako o všem i o zákaznickém servisu panují některé nepřekonané mýty.…
Kdo by nechtěl loajální klientelu? Získávat velké množství nových…
Dobří pracovníci zákaznického servisu svědomitě plní své úkoly, chodí do…