Mezi hlavní cíle obchodních oddělení firem a zaměstnanců zákaznického servisu nepatří pouze shánění nových zákazníků a uspokojení stávající klientely, ale i zvýšení…
Udržení klientely a posílení její věrnosti jsou jedněmi ze základních úkolů…
Jednou z nejdůležitějších vlastností pracovníků zákaznického servisu je…
Vědět, co si myslí vaši klienti, je základem úspěšného zákaznického…
Jak již bylo mnohokrát řečeno, najít a získat nového klienta stojí v …
Vybudování pocitu oboustranné důvěry je zásadní pro vytvoření pouta mezi…
Najít nového klienta stojí průměrně pětkrát více peněz a úsilí, než udržet…
Řada firem má různá oddělení pro zákaznický servis a pro obchodní činnost.…
Nové, začínající společnosti nemají celou řadu výhod, kterými disponují…
V rámci zákaznického servisu není snad těžší věc, než zvládnout naštvaného…
Svět není růžový a i ve vztahu mezi klientem a firmou může dojít k rozporu.…
Odborníci na problematiku prodeje opakují stále dokola jednu věc:…
Dobrý zákaznický servis umí efektivně a rychle vyřešit všechny problémy,…