„Žijeme v bezprecedentní době.“ To je zřejmě věta, kterou jste už slyšeli mnohokrát po vypuknutí pandemie. Myšlenky na „nový normál“, ke kterému směřujeme mění…
Pozornost firem se stále více upíná ke skvělé zákaznické zkušenosti. Zde je…
Snižuje vaše organizace investice do programů a iniciativ na podporu…
Statistiky uvádí, že získat nového zákazníka může být pětkrát až…
Úsvit nové dekády nám vždy dává příležitost zhodnotit posledních 10 let a…
Stále více firem používá živý chat k běžné komunikaci se svými obchodními…
Pravděpodobně jsou vám produkty společnosti Google dobře známé. Její…
Komunikace s naštvanými a nespokojenými klienty je jedním z nejtěžších…
B2C obchodování se díky moderním technologiím, internetu a celé řadě jiných…
Každý obchodník musí umět přijmout chybu. Například pokud nabere klienta, u…
Mít věrné klienty, kteří přinášejí dlouhodobý profit, a nemuset neustále…
Zákaznický servis je často jako provazochodectví. Stokrát můžete udělat…
V rámci zákaznického servisu je nesmírná důležitá empatie zástupců firmy a…