Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného icon Tři tipy, jak jednat s klienty při přechodu do „nového normálu“

Moc často od klientů neuslyšíte, co jste udělali dobře. Zato budete ta první osoba, které zavolají, pokud se něco pokazí. OK. Abyste však nadále byli úspěšní u…

Článek v rámci předplatného icon Studie: Jste připraveni utužit si vztahy a spokojenost vašich B2B zákazníků?

V médiích se nyní hojně diskutuje o tom, jak COVID-19 ovlivní zážitky…

Článek v rámci předplatného icon Robot v zákaznickém servisu člověka nenahradí, nezmění to ani pandemie

Poslední měsíce trh zaznamenal obrovský nárůst v používání digitálních a…

Článek v rámci předplatného icon COVID-19 mění nákupní chování cílových skupin zákazníků

„Žijeme v bezprecedentní době.“ To je zřejmě věta, kterou jste už slyšeli…

Článek v rámci předplatného icon 5 nápadů pro personalizovaný zákaznický zážitek

Pozornost firem se stále více upíná ke skvělé zákaznické zkušenosti. Zde je…

Článek v rámci předplatného icon Umělá inteligence a retence zákazníků: Čím začít?

Statistiky uvádí, že získat nového zákazníka může být pětkrát až…

Článek v rámci předplatného icon CRM v roce 2020: Které tři trendy byste měli sledovat?

Úsvit nové dekády nám vždy dává příležitost zhodnotit posledních 10 let a…

Článek v rámci předplatného icon Jak nastavit live chat pro vaše B2B zákazníky

Stále více firem používá živý chat k běžné komunikaci se svými obchodními…

Článek v rámci předplatného icon Zůstaňte ve spojení i na dálku - vyzkoušejte Google Hangouts

Pravděpodobně jsou vám produkty společnosti Google dobře známé. Její…

Článek v rámci předplatného icon Několik tipů, jak jednat s naštvanými klienty

Komunikace s naštvanými a nespokojenými klienty je jedním z nejtěžších…

Článek v rámci předplatného icon B2C trendy, které vaše firma musí začít sledovat a realizovat

B2C obchodování se díky moderním technologiím, internetu a celé řadě jiných…

Článek v rámci předplatného icon Nechte odejít klienta tak, abyste nepoškodili PR vaší společnosti

Každý obchodník musí umět přijmout chybu. Například pokud nabere klienta, u…

Výpis 6678 z celkem 454