Nový britský výzkum naznačuje, že nastal čas změnit náš pohled na roli a hodnotu kreativity a prozkoumat, jak můžeme zapojit i kreativitu vlastních zákazníků.
Zákazníci vyžadují stále lepší úroveň servisu a jeho dostupnost. S těmito…
Zákazníci vyžadují stále lepší úroveň servisu a jeho dostupnost. S těmito…
Zákazníci vyžadují stále lepší úroveň servisu a jeho dostupnost. S těmito…
Zákazníci vyžadují stále lepší úroveň servisu a jeho dostupnost. S těmito…
Schopnost organizací úspěšně vytěžovat marketingové kanály napříč celým…
Moc často od klientů neuslyšíte, co jste udělali dobře. Zato budete ta…
V médiích se nyní hojně diskutuje o tom, jak COVID-19 ovlivní zážitky…
Poslední měsíce trh zaznamenal obrovský nárůst v používání digitálních a…
„Žijeme v bezprecedentní době.“ To je zřejmě věta, kterou jste už slyšeli…
Pozornost firem se stále více upíná ke skvělé zákaznické zkušenosti. Zde je…
Snižuje vaše organizace investice do programů a iniciativ na podporu…
Statistiky uvádí, že získat nového zákazníka může být pětkrát až…