Rčení „zákazník má vždycky pravdu“ neplatí úplně vždy. Někteří zákazníci se snaží získat z vašich služeb/produktů co nejvíce pro sebe a požadují ceny, termíny a…
Jaký je klíč k vybudování dlouhodobě loajální, silné a dostatečně velké…
Zákaznický servis je alfou a omegou úspěšného byznysu. A především je to…
Klientská péče vyžaduje lidi s určitým přístupem. I když někreří lidé…
Jednu věc lze říci mnoha různými způsoby. A úkolem obchodního zástupce nebo…
Omluva na straně firmy směrem ke klientovi je v mnoha případech nezbytná.…
V rámci klientské péče dochází až příliš často ke zbytečným nedorozuměním a…
Přimět zákazníky, aby vaše řešení vnímali jako nejlepší na trhu, je ve…
Abyste získali loajalitu dnešního typu zákazníků potřebujete si s nimi…
Servisní organizace neustále navrhují inovativní způsoby, jak snížit…
Podle studie NICE inContact Customer Experience (CX) Transformation…
Odborníci na prodej se na začátku své kariéry učí, že pokud chtějí vydělat…
Vaše pověst je ovlivněna mnoha faktory, včetně primárních marketingových…