Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného icon Jak poznat, jestli se vám klient vyplatí nebo ne?

Co se týče klientely, obecně platí pravidlo 20-80. Tedy že z 20% top klientů má firma 80% svých příjmů. Samozřejmě ani méně lukrativní klienty není možné jen tak…

Článek v rámci předplatného icon Jak zajistit lepší zkušenost klientů s vaším zákaznickým servisem

Klientský servis je frontová linie, na které se nejčastěji potkávají vaši…

Článek v rámci předplatného icon Šest důležitých vlastností pracovníka zákaznického servisu

Práce s klienty v první linii v rámci zákaznického servisu je specifická a…

Článek v rámci předplatného icon Tři znamení, že váš systém zákaznické péče nefunguje

Klientské péči se musí věnovat náležitá pozornost, už jenom z toho důvodu,…

Článek v rámci předplatného icon Kroky k udržení top klientů

Udržení vaší stávající klientely je vedle hledání nových obchodních…

Zveme vás na 3. ročník konference ZÁKAZNÍK 2030, Praha 21. 3. 2019

Článek v rámci předplatného icon Zveme vás na 3. ročník konference ZÁKAZNÍK 2030, Praha 21. 3. 2019

Spotřebitelské chování se vyvíjí. Zákazníci žádají především konzistentní…

Článek v rámci předplatného icon Jak by měl vypadat ideální chat mezi klientem a firmou

Zákaznický servis se neustále vyvíjí. Mimo jiné přibývají i komunikační…

Článek v rámci předplatného icon Šest vlastností dobrého pracovníka zákaznického servisu

Práce v zákaznickém servisu je specifická a klade na pracovníky určité…

Článek v rámci předplatného icon Naučte se rozpoznat, že chce klient odejít

Rozhodnutí klienta, že vyzkouší produkt konkurence a odejde od vás, může…

Článek v rámci předplatného icon Zákaznický servis, který si klienti zamilují

Jak již bylo mnohokrát na těchto stránkách řečeno, zákaznický servis je pro…

icon Pět nejhorších mýtů o zákaznickém servisu s fatálními následky

Tak jako o všem i o zákaznickém servisu panují některé nepřekonané mýty.…

Článek v rámci předplatného icon „Mystery shopping“ a další netradiční způsoby, jak vylepšit zákaznický servis

Kdo by nechtěl loajální klientelu? Získávat velké množství nových…

icon Šest smrtelných hříchů při jednání s naštvaným klientem

Dobří pracovníci zákaznického servisu svědomitě plní své úkoly, chodí do…

Výpis 92104 z celkem 454