Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného icon Jak pomoci vašemu obchodnímu týmu prodávat chytřeji a zvýšit prodej?

Odborníci na prodej se na začátku své kariéry učí, že pokud chtějí vydělat slušné peníze, musí kontaktovat co nejvíce lidí. Tento étos způsobuje, že mnoho prodejních…

Článek v rámci předplatného icon Zapracujte na reputaci vaší značky. Zde jsou 3 tipy, jak na to

Vaše pověst je ovlivněna mnoha faktory, včetně primárních marketingových…

Článek v rámci předplatného icon Kreativita a zákaznická zkušenost – klíč ke znovuzapojení zákazníků po pandemii?

Nový britský výzkum naznačuje, že nastal čas změnit náš pohled na roli a…

Článek v rámci předplatného icon 12 osvědčených postupů, kterými zvýšíte úroveň vašich služeb pro klienty (4/4)

Zákazníci vyžadují stále lepší úroveň servisu a jeho dostupnost. S těmito…

Článek v rámci předplatného icon 12 osvědčených postupů, kterými zvýšíte úroveň vašich služeb pro klienty (3/4)

Zákazníci vyžadují stále lepší úroveň servisu a jeho dostupnost. S těmito…

Článek v rámci předplatného icon 12 osvědčených postupů, kterými zvýšíte úroveň vašich služeb pro klienty (2/4)

Zákazníci vyžadují stále lepší úroveň servisu a jeho dostupnost. S těmito…

Článek v rámci předplatného icon 12 osvědčených postupů, kterými zvýšíte úroveň vašich služeb pro klienty (1/4)

Zákazníci vyžadují stále lepší úroveň servisu a jeho dostupnost. S těmito…

Článek v rámci předplatného icon 6 způsobů, jak COVID-19 změnil omnichannel marketing

Schopnost organizací úspěšně vytěžovat marketingové kanály napříč celým…

Článek v rámci předplatného icon Tři tipy, jak jednat s klienty při přechodu do „nového normálu“

Moc často od klientů neuslyšíte, co jste udělali dobře. Zato budete ta…

Článek v rámci předplatného icon Studie: Jste připraveni utužit si vztahy a spokojenost vašich B2B zákazníků?

V médiích se nyní hojně diskutuje o tom, jak COVID-19 ovlivní zážitky…

Článek v rámci předplatného icon Robot v zákaznickém servisu člověka nenahradí, nezmění to ani pandemie

Poslední měsíce trh zaznamenal obrovský nárůst v používání digitálních a…

Článek v rámci předplatného icon COVID-19 mění nákupní chování cílových skupin zákazníků

„Žijeme v bezprecedentní době.“ To je zřejmě věta, kterou jste už slyšeli…

Článek v rámci předplatného icon 5 nápadů pro personalizovaný zákaznický zážitek

Pozornost firem se stále více upíná ke skvělé zákaznické zkušenosti. Zde je…

Výpis 4052 z celkem 436