Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného icon Proměňte spokojené zákazníky v ty, kteří vás budou vyzdvihovat

Názory zákazníků jsou pro vaše prodeje silná zbraň. Jejich pozitivní reference můžou vaší kariéře hodně pomoci. Pokud chcete být úspěšným prodejcem, potřebujete si…

Richard Páleník

icon Digitálny kanál - koniec klasického retailu?

Vstup internetu do našich nákupných zvyklostí je z pohľadu posledných…

Článek v rámci předplatného icon 5 způsobů, jak poděkovat zákazníkům

Zákazníci jsou nejcennější součástí vaší obchodní kariéry. Vy to…

Článek v rámci předplatného icon Jak se vypořádat s nedůvěrou zákazníka

Když na konci obchodního vyjednávání uslyšíte ne, může to mít několik…

icon Co neříkat během telefonního rozhovoru s klientem

Během telefonního rozhovoru s klienty byste se měli vyvarovat určitým typům…

icon 3 věci, které zákazníkovi v žádném případě neříkejte

Zákazníka byste si měli vážit. Znamená to, že s ním budete mluvit…

Richard Páleník

icon Náš zákazník, náš pán. Konečně?

Toto heslo v našich zemepisných šírkach prestalo platiť niekedy so zánikom…

icon 5 důvodů, proč zákazník neodpovídá na vzkazy a jak s nimi naložit

Zanechání zprávy v hlasové schánce může některým prodejcům připadat…

icon Nabídněte zákazníkovi lepší zkušenost

Jedním z důležitých předpokladů obchodního úspěchu je zlepšování zkušenosti…

icon Ne každý zákazník stojí za vaši námahu

Většina obchodníků je ráda za každého zákazníka. Někteří zákazníci se…

Článek v rámci předplatného icon 7 kroků k férovému a úspěšnému prodávání

Chcete-li úspěšně prodávat, musíte být ke svým zákazníkům féroví a…

Článek v rámci předplatného icon 3 situace, kdy je vhodné zalichotit zákazníkovi

Komplimenty mohou zlepšit vaše obchody. Dejte si ale pozor, neupřímnost…

icon 4 způsoby, jak co nejlépe poznat své zákazníky

Nejlepší způsob, jak být úspěšný v prodejích, je co nejlépe poznat své…

Výpis 248260 z celkem 454