Hlas zákazníka (WOM – Word of Mouth) je nepochybne jednou z najcennejších obchodných informácií. Fakt, že „šepkaná“ medzi zákazníkmi zásadne ovplyvňuje dlhodobý…
Dáváte klientům vánoční či jiné dárky, ale nevíte, zda mají pozitivní…
Udržet si stávající zákazníky je mnohem levnější, než získávat nové. Každý…
Máte ze spolupráce s klientem, který si vás najal, špatný pocit? Důvodů…
Výzkumy ukazují, že klasická personalizace v obchodování nesplňuje…
Zajímá vás, jaké trendy budou provázet zákaznické služby v letošním roce?…
Máte problémy se získáváním doporučení od svých zákazníků? Pak nejste sami,…
Chcete-li být úspěšní v prodejích, musíte zaujmout vstřícný postoj vůči…
K úspěšnému obchodování patří kvalitní zákaznický servis. Zaměstnanci…
Neexistuje jeden jediný způsob, který vám přinese nejlepší prodeje. Způsob,…
Přimět zákazníky k tomu, aby se k vám pravidelně vraceli, není snadné.…
I zkušení prodejci často během komunikace se zákazníky chybují. Většině…
Mnoho obchodníků se bojí námitek svých zákazníků a myslí si, že stížnosti…