Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného icon 5 rad, jak se dostat se zákazníkem na stejnou vlnu

Zákazníci nejraději spolupracují s lidmi, kteří jim jsou podobní. K navození přátelské atmosféry ale nepomáhá chovat se přátelsky. Naopak, příliš kamarádský přístup…

icon Co se můžete naučit od šachistů

Obchodování má mnoho společného s hraním šachu. Zkušení hráči předpovídají,…

Článek v rámci předplatného icon Naučte se správně vyjednávat

Ve spoustě lidí vyvolává pojem vyjednávání strach a úzkost. Patříte k nim i…

Článek v rámci předplatného icon Podpořte loajalitu svých zákazníků

Už jste asi slyšeli o tom, že získávání nových klientů stojí víc peněz než…

Článek v rámci předplatného icon 5 témat, o kterých nemluvte s klientem

V kariéře obchodníka je zásadní získat a udržet klienty. Každý zákazník je…

Článek v rámci předplatného icon 8 prodejních rad, které vás mohou překvapit

Server Inc.com publikoval fakta o prodeji, o nichž jste nemuseli vědět. …

Článek v rámci předplatného icon Obchodní myšlení: Před a po změně

Někdy je nutné přeprogramovat to, jak o přemýšlíte o obchodu zvláště pokud…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

icon Nikdy neházej flintu do žita

Jel jsem na další schůzku. Jelikož jsme se s panem P. domluvili na tom,…

Článek v rámci předplatného icon Jak "přečíst" kancelář zákazníka

Umět číst ze vzhledu a uspořádání kanceláře potenciálního zákazníka může…

Článek v rámci předplatného icon Chcete být úspěšný prodejce? Zjistěte zákazníkovo proč

Co produkt dokáže, umí vysvětlit každý prodejce. Hodně jich zvládne…

icon Věrnost zákazníka je základ

Spousta prodejců a společností používá během snahy o zaujmutí klienta stále…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

icon Základní přesvědčovací nástroje

Vnitřní jistota obchodníka, fyziologie těla, tonalita hlasu teprve pak…

Článek v rámci předplatného icon Jak získat důvěru během telefonátu

Přípravy, které učiníte předtím, než vytočíte klientovo číslo, nejsou to…

Výpis 365377 z celkem 457