Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného icon Loajalita se vyplatí

Firmy si v dnešním vysoce konkurenčním podnikatelském prostředí nemohou dovolit přehlížení loajality zákazníků. Zákaznická loajalita přitom stojí a padá se…

7 cest k modernímu prodejnímu uvažování

Článek v rámci předplatného icon 7 cest k modernímu prodejnímu uvažování

V některých firmách se stále drží dnes již zastaralé prodejní taktiky.…

Zákazník jako součást obchodování

Článek v rámci předplatného icon Zákazník jako součást obchodování

Jak se mohou firmy ujistit, že jejich prodejní iniciativy jsou příjemným…

Současný zákazník, nejlepší zákazník

Článek v rámci předplatného icon Současný zákazník, nejlepší zákazník

Současná zákaznická základna je jedním z nejčastěji přehlížených zdrojů…

Zákazník není na jedno použití

Článek v rámci předplatného icon Zákazník není na jedno použití

Nejděte si chvilku a zamyslete se nad složkami zákazníků, které bez využití…

Berte to osobně

icon Berte to osobně

Ať už k propagaci vaší firmy používáte jakékoli médium, měli byste přitom…

Klíč k loajalitě

Článek v rámci předplatného icon Klíč k loajalitě

Loajální nikoli nutně spokojení zákazníci znamenají pro firmy zisk.…

Naslouchat zákazníkovi nestačí

Článek v rámci předplatného icon Naslouchat zákazníkovi nestačí

Pochopení zákazníka spočívá v přijetí jeho perspektivy, odhalení jeho…

Dejte jim, co potřebují

Článek v rámci předplatného icon Dejte jim, co potřebují

Pokud firmy chtějí předehnat svou konkurenci, měly by se místo hledání…

Prezentace, která vás odliší

icon Prezentace, která vás odliší

Kvalita vaší prodejní prezentace často určuje, zda…

Svůj k svému

Článek v rámci předplatného icon Svůj k svému

*Osobitost značky* pomáhá formovat reakce, preference a věrnost…

10 věcí, které zákazníci zaručeně nechtějí slyšet

icon 10 věcí, které zákazníci zaručeně nechtějí slyšet

Vzpomeňte si na poslední rozhovor, který jste vedli s nějakým obchodníkem…

Kudy na zákazníka

icon Kudy na zákazníka

Spíše než, co chtějí, by se firmy měly dotazovat zákazníků, jakou práci si…

Výpis 365377 z celkem 400