Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného icon Proč poslouchat zákazníka

Vedoucí pracovníky v oboru zákaznické podpory ženou ekonomické podmínky k neustálému usilování o zvyšování zisků a zákaznické spokojenosti při současném snižování…

Od tamtoho nic nekoupím, nelíbí se mi

Článek v rámci předplatného icon Od tamtoho nic nekoupím, nelíbí se mi

Jednoduchým receptem na vybudování seznamu zákazníků a vydělání peněz je…

Víc než loajalita

Článek v rámci předplatného icon Víc než loajalita

Oddaní zákazníci se značně liší od těch, kteří jsou jen loajální. Skutečně…

Klíčový zákazník = náročný zákazník

Článek v rámci předplatného icon Klíčový zákazník = náročný zákazník

Jedním z hlavních prvků strategie řízení a rozvoje vztahů s klíčovými…

K pozitivnímu působení na zákazníka

Článek v rámci předplatného icon K pozitivnímu působení na zákazníka

O tom, že zákazník raději jedná s pozitivním a ochotným zaměstnancem není…

Ptejte se stokrát jinak

icon Ptejte se stokrát jinak

Při prodeji máte jednu minutu na to, abyste vzbudili zájem. Článek nabízí…

Zákazník vás vidí

icon Zákazník vás vidí

Podniky v posledních letech využívaly BI, CRM, dolování dat a dalších…

Aby zákazník nezkolaboval

icon Aby zákazník nezkolaboval

Ředitel jedné americké marketingové společnosti, jejíž kontaktní střediska…

Od monologu k dialogu

Článek v rámci předplatného icon Od monologu k dialogu

Marketing se z umění musí stát vědou, z monologu tvořeného jednou zprávou…

Jak těžit z nespokojenosti zákazníků

Článek v rámci předplatného icon Jak těžit z nespokojenosti zákazníků

Vezmeme-li údaje o spokojenosti zákazníků a obrátíme je nohama vzhůru,…

Devět chyb při prezentaci s vizuálními pomůckami

Devět chyb při prezentaci s vizuálními pomůckami

Optické neboli vizuální pomůcky tvoří běžnou součást obchodních prezentací.…

Poznejte zákazníky individuálně

Článek v rámci předplatného icon Poznejte zákazníky individuálně

Nejrůznější software a zejména Internet dnes umožňuje podnikům provádět…

Co by vám zákazník rozhodně neměl říci

Článek v rámci předplatného icon Co by vám zákazník rozhodně neměl říci

Autor článku napsal dříve článek o tom, jaké věty je zcela nevhodné říkat…

Výpis 378390 z celkem 400