Marketing – HR news

Článek v rámci předplatného icon 6 phases of phone sales and their objectives

Telephone sales as a selling technique has gained a very unpopular reputation among salespeople. Most people dislike phone sales, though in the vast majority of…

Článek v rámci předplatného icon The best phone sales tips from 2016

As 2016 has now ended, there is no harm in going over the best and most…

Článek v rámci předplatného icon Sounding natural while keeping to a script during a sales phone call

Many salespeople and call centre supervisors don't like to use scripts.…

Článek v rámci předplatného icon Overcoming clients' objections in phone sales

In any sales interaction, you must remove all doubts of the prospect, both…

Článek v rámci předplatného icon 10 best questions for an interview for a position in a call centre

Are you a recruiter or a call centre manager?Then it is probably in your…

Článek v rámci předplatného icon 8 tips for closing a deal over the phone

Are you selling over the phone but would like to have better numbers? Do…

Článek v rámci předplatného icon 4 mistakes of phone sales newbies

For many companies telephone sales is still an important method of doing…

Článek v rámci předplatného icon Treat clients positively and avoid the word "no"

One thing can always be expressed in a number of ways. The words you use…

Článek v rámci předplatného icon Several changes in call centre design can improve the agents' performances

Have you ever thought about the ways in which our working environment…

Článek v rámci předplatného icon Inside sales: Problem solving is crucial

Cloud technology is destroying departmental silos today. Therefore, sales…

Článek v rámci předplatného icon Timing phone calls: How to do it

To most salespeople, communication over the phone plays an important role…

Článek v rámci předplatného icon 5 things you must do at the end of a phone call with a client

Phone sales has its own specifics, given by the limitations of remote…

Článek v rámci předplatného icon 7 ideas for a better call centre

Working in a call centre can sometimes be tedious, mentally challenging and…

Listing 66 to 78 out of 141