Jedním z klíčových údajů, které by si měl každý vedoucí zákaznického call centra hlídat, je něco, čemu se v angličtině říká „abandon rate“. Tedy podíl…
I přes limity, které telefonnímu prodeji před mnoha lety nastavilo GDPR,…
Prodej po telefonu si mezi prodejci coby prodejní technika vydobyl velmi…
Co se týče různých forem prodeje, telefonní prodej téměř suverénně vede…
I přes svoji nenahraditelnost a nevyhnutelnost je telefonní prodej u řady…
Pro většinu obchodních odvětví platí, že bez telefonování to nejde.…
Efektivní prodej po telefonu je skutečné umění. Ale je to umění, kterému se…
„Hluchým místem“ při hovoru s klientem myslíme situaci, kdy zástupce…
Úvodní věta telefonního hovoru s potenciálním klientem je ta nejdůležitější…
Je to typická otázka, kterou při prodeji po telefonu slyšíme v různých…
Čím lépe se manažer call centra stará o komfort, motivaci a psychickou…
Telefon, i přes dostupnost modernějších technologií, hraje v prodeji stále…
Ať už berete telefonní prodej jako nutné zlo nebo vás naopak baví, jedná se…