Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného icon Prodej v B2B: Jak zaujmout prvním telefonátem

Účelem telefonování naslepo je zjištění, zda by firma mohla potřebovat váš produkt a má zdroje nutné k jeho pořízení. Avšak právě tento první telefonát je…

Článek v rámci předplatného icon Jak psychicky zvládnout práci v call centru

Práce v call centru je velmi stresující. Britský časopis Call Centre Helper…

10 důvodů, proč volání naslepo nemá v prodeji budoucnost

icon 10 důvodů, proč volání naslepo nemá v prodeji budoucnost

Podle portálu Business Brief už končí doba, kdy prodejci…

icon Má smysl nechávat vzkaz na záznamníku?

Někteří lidé si myslí, že pokud telefonujete naslepo,…

Článek v rámci předplatného icon Nová pravidla volání naslepo (cold calling)

Navzdory všeobecnému názoru, že volání naslepo není dobrý způsob získávání…

4 překážky cold callingu

icon 4 překážky cold callingu

Snaha získat nové zákazníky po telefonu může b&…

Haló, tady hlasová schránka

icon Haló, tady hlasová schránka

Odborníci na telefonické oslovování potenci&…

Denní chleba ředitele call centra

Článek v rámci předplatného icon Denní chleba ředitele call centra

Co by měl každý den dělat manažer call centra, aby byl jeho t&…

4 klasické chyby cold callingu

Článek v rámci předplatného icon 4 klasické chyby cold callingu

První kontakt potenciálního zákazníka, tzv. cold call, není jednoduchá…

13 důvodů odchodu zaměstnanců call center

icon 13 důvodů odchodu zaměstnanců call center

Jedním z největších problémů manažerů call center je vysoká fluktuace…

Článek v rámci předplatného icon Co by měl umět dobrý operátor call centra

Call centra představují klíčovou součást úspěchu firem, protože jsou ve…

Cold calling: Připravte si hroší kůži

icon Cold calling: Připravte si hroší kůži

Je pravděpodobné, že jednoho dne budete muset zvednout telefon a snažit se…

Call centrum bez stresu?

icon Call centrum bez stresu?

Americké firmy stále častěji zavádějí masáže, aby svým zaměstnancům pomohly…

Výpis 144156 z celkem 174