Investovat nejvíc peněz, času a energie do techniky se nevyplácí. Nejdůležitější jsou v call centru lidé. Automatický hlas ani čtení z napsaných scénářů nepůsobí na…
Základem úspěchu je umět dobře prodat své produkty. Server allbusiness.com…
Přípravy, které učiníte předtím, než vytočíte klientovo číslo, nejsou to…
Telefonní kontakt s klienty je stále důležitou součástí vaší kariéry.…
Cold call, neboli první telefonický kontakt s potenciálním zákazníkem, může…
V telefonním rozhovoru s potenciálním klientem máte pouze a jenom jeden…
Monitoring kvality hovorů v call centru není jenom o peskování zaměstnanců…
Stejná věc se vždy dá říci mnoha způsoby. Úlohou zaměstnance call centra je…
„Náš zákazník, náš pán,“ říká se. Avšak vymyslet úspěšnou obchodní…
Jeden telefonát za druhým či občasný hovor s velmi nespokojeným zákazníkem…
CallCentreHelper přináší návod na to, jak zkrátit délku hovorů a výrazně…
Podle serveru Salesopedia tvoří následujících dvacet rad jakési Top 20 mezi…
Cold calling je anglický výraz, který v marketingové terminologii znamená…