Manažer - zprávy z managementu

Jak zchladit rozpáleného zákazníka

Noční můrou podnikatelů a vedoucích pracovníků je mimo jiné i představa ostrého slovního boje se zákazníkem. Zákazníka nad nesplněným požadavkem snadno zachvátí…

Létající manažer

Létající manažer

Manažeři jsou velice vytížení a potřebují odpočinek. Neznamená to však, že…

Od hipíka ke konzultantovi

Od hipíka ke konzultantovi

John Alexander byl v 60. letech minulého století novinářem a psal články…

Neutopíme se v moři dat?

Neutopíme se v moři dat?

Hlavním problémem, který musí dnešní společnosti účinně řešit, jsou tzv.…

Socializace správy znalostí a role myšlenkového lídra

Socializace správy znalostí a role myšlenkového lídra

Ať už je správa znalostí jakkoli oblíbeným a moderním termínem, mnohé firmy…

Manažer začátečník

Manažer začátečník

Všechno je jednou poprvé, i manažerská práce. V jejím případě však stále…

Jak přežít zaneprázdněnost

Jak přežít zaneprázdněnost

Manažeři jsou neustále zaneprázdnění. Spěchají ze schůzky na schůzku, pořád…

O klientech a toaletním papíru - 8 trapasů z domácí kanceláře

O klientech a toaletním papíru - 8 trapasů z domácí kanceláře

Každý má právo zvolit si, kde bude pracovat. Někteří lidé se tak rozhodnou,…

Robert Buckman - otec správy znalostí

Robert Buckman - otec správy znalostí

Autor článku přináší rozhovor s Robertem Buckmanem, který se výraznou měrou…

Kaizen - nikdy nekončící kreativita

Kaizen - nikdy nekončící kreativita

Kreativita je obrovskou výhodou pracovních týmů, vyžaduje však také dobré…

Sebekázeň především

Sebekázeň především

Většina manažerů nerada řeší disciplinární problémy svých zaměstnanců.…

Manažer potřebuje inteligentní informace

Manažer potřebuje inteligentní informace

Proces rozhodování vyžaduje souhrnná, setříděná a uložená data, neboli…

Chování řeznického psa není dědičné

Článek v rámci předplatného Chování řeznického psa není dědičné

Nezdvořilost a neuctivé chování jsou špatnými jevy samy o sobě, v kariéře…

Výpis 1103811050 z celkem 12397