Manažer - zprávy z managementu

Za odchodem specialistů z Česka nestojí jen peníze

Do zahraničí odchází stále více lékařů, designérů či vědců. Nelákají je jen peníze, ale také větší možnost dalšího vzdělávání a seberealizace. Přitahuje i možnost…

Střední management: Dělají svou práci opravdu správní lidé?

Střední management: Dělají svou práci opravdu správní lidé?

V dnešních společnostech a organizacích dochází kvelice zvláštnímu jevu.…

Manažeři musí vědět, co pro zaměstnance udělat

Manažeři musí vědět, co pro zaměstnance udělat

Lidé se ne vždy těší do práce. Příčiny mohou být různé, ale pravdou je, že…

Víte, jak vypadáte a zníte, když mluvíte?

Víte, jak vypadáte a zníte, když mluvíte?

Americký konzultant a odborník na prezentace Timothy Koegel vysvětluje v…

Lidé s bolestmi pohybového aparátu by neměli zůstávat dlouho doma

Lidé s bolestmi pohybového aparátu by neměli zůstávat dlouho doma

Muskuloskeletární poruchy zahrnují více než 200 různých problémů, například…

Uznání - nenákladná a funkční odměna

Uznání - nenákladná a funkční odměna

Člen americké Národní akademie pro lidské zdroje Marshall Goldsmith hovoří…

Kolik výpovědí potká vaši firmu?

Kolik výpovědí potká vaši firmu?

V řadě firem se schyluje k výpovědím. Týkají se lidí, kteří nastoupili v…

Efektivní manažer musí zvládat tři oblasti vedení

Efektivní manažer musí zvládat tři oblasti vedení

Abyste byli manažeři na svých místech, musíte být dobří vplnění úkolů,…

Každá značka může být úspěšná

Každá značka může být úspěšná

Nezáleží na tom, jak dobrá je vaše značka. Záleží na tom, jak velkou má…

Proč nejsme tak etičtí, jak si myslíme

Proč nejsme tak etičtí, jak si myslíme

Lidé běžně předpokládají, že se v budoucnosti budou chovat etičtěji než…

Sedm smrtelných hříchů (ne)naslouchání

Sedm smrtelných hříchů (ne)naslouchání

Umění dobře naslouchat patří mezi základní manažerské dovednosti. Článek…

Jak zůstat fit na služebních cestách?

Jak zůstat fit na služebních cestách?

Zůstat fit je pro většinu lidí obtížné i za normálních podmínek. V případě…

Snídejte s námi aneb válka o ranního zákazníka přiostřuje

Článek v rámci předplatného Snídejte s námi aneb válka o ranního zákazníka přiostřuje

V současné společnosti není výjimkou, když si lidé kupují snídani cestou do…

Výpis 78797891 z celkem 12396