Komunikace se zákazníky, zaměstnanci či prodejci dnes probíhá prostřednictvím řady kanálů. Máme e-mail, textové zprávy, instant messaging Primárním komunikačním…
Domácí kancelář dlouho považovaná za klidnější pracoviště se možná bude…
Mít dostatek odpočinku by mělo být tak jednoduché, jako zavřít oči. Podle…
Pokud chcete někoho přesvědčit, aby změnil své chování, názor, postoj nebo…
Velký objem vašeho prodeje jistě představuje opakovaný prodej, alespoň…
Existuje názor, že čím více se věci mění, tím více zůstávají stejné. Platí…
O manažerech seobecně tvrdí, že jsou hrubí, že nikdy člověka nepotěší a že…
Podle Forrester Research se podnikatelé snaží bezúspěšně nahradit eBay celé…
E-mail je při práci výborný nástroj pro informace a potvrzování. Horší je…
Již několik let jsou teď majitelé malých firem schopni zůstat v kontaktu s…
Získávání investorů může být obtížné i pro zkušené a sebevědomé…
Dobře vyvinutý systém prodeje zajistí prodavačům flexibilitu, kterou…
Neměli bychom se dívat na své nejmladší pracovníky súšklebkem. Spíše bychom…