Koučové by měli usilovat o to, aby co nejhlouběji pronikli do způsobu uvažování svých klientů. Většinu toho, co potřebují vědět, mohou získat jen trpělivým…
Odměny založené na subjektivních kritériích fungují u manažerů, kteří jsou…
Není žádným tajemstvím, že mnoho řídících systémů výkonu nefunguje. Nedávný…
Představte si ostře zkosenou budovu se stěnami ze zeleného skla. Za…
Proč tolik lidí pracuje v zaměstnáních, která je zabíjejí? Nejde o to, že…
Aktuální studie University of Florida dospěla k závěru, že lidé s…
Žádný zaměstnavatel nemůže být šťastný z vyhlídky vysoké fluktuace…
Hrneček s firemním logem pravděpodobně nestačí udržet nespokojeného…
Na základě výzkumu odhalujícího, že zaměstnanci třikrát častěji umírají na…
Dne 17. srpna 2004 schválila vláda České republiky Národní akční program…
Dnešní zaměstnanci jsou skeptičtí. Investování svých emocí si dobře…
Představte si Medvídka Pů a jeho přátele, jak pracují v personální…
Existuje již mnoho pracovních serverů, díky nimž může být vyhledávání a…