Kolik znáte firem, které si dokázaly vybudovat a udržet opravdu silnou základnu věrných zákazníků, aniž by za nimi stály šiky angažovaných a loajálních pracovníků?…
1. Zapojte manažery Přímý nadřízený je podle všech výzkumů…
Komunikace hraje hlavní roli jak ve spokojenosti každého týmu, tak i ve…
Mezi základní podmínky funkční firemní komunikace patří efektivně fungující…
Řada ředitelů zaměstnancům sděluje své vize, poslání firmy a strategie, jak…
Zásadní problém interní komunikace spočívá v zaměření na to, jak by firma…
Zaměstnanci jsou naše zlato, které musíme dále zhodnocovat. I v tom vidí…
Doporučení od stávajících zaměstnanců patří k nejefektivnějším a zároveň…
Vztahy s kolegy hrají významnou roli v celkové spokojenosti zaměstnanců v…
„Vítám vás na pravidelné týdenní poradě, která se konala naposledy před…
Jak si ve firmě hýčkáte znalosti? Kolik vás stojí jejich ne-sdílení?
Podceňovat interní komunikaci se rozhodně nevyplácí. Správně vedená…