Elektroenergetika

Článek v rámci předplatného Kladete si správné otázky?

Mnozí podnikatelé neuspějí, protože si nekladou správné otázky. Zajímají se jen o generování zisku, což samo o sobě nestačí. Jaké jsou tedy ty správné otázky? - Jaký je účel vaší existence? - Kdo je váš cílový zákazník? - Proč lidé potřebují to, co prodáváte? - Existuje-li potřeba, je dostatečná…

Doba přeje cold callingu

Doba přeje cold callingu

Telefonické oslovování potenciálních zákazníků, tzv. cold calling, může…

Nepodceňujte předvádění produktů

Článek v rámci předplatného Nepodceňujte předvádění produktů

Klíčovou součástí prodeje produktu je předvedení toho, co dokáže.…

Prodejní vůdcovství ve složité ekonomice

Prodejní vůdcovství ve složité ekonomice

Potřebujete silnější kalibr pro vaše další obchodní jednání? Článek…

Čím více nasloucháte, tím více prodáte

Článek v rámci předplatného Čím více nasloucháte, tím více prodáte

Obchodníci milují zvuk svého hlasu, což může být dobrá věc. Ti nejlepší…

Webové stránky usnadní telefonáty se zákazníky

Článek v rámci předplatného Webové stránky usnadní telefonáty se zákazníky

Pro firmy je velmi důležité udržovat kontakt se zákazníky. Některé…

Nejhorší je za námi aneb Priority v řízení talentů

Článek v rámci předplatného Nejhorší je za námi aneb Priority v řízení talentů

Aktuální výzkum společnosti Deloitte sledující globální trendy řízení…

Výpis 10281040 z celkem 1897