Elektroenergetika

Článek v rámci předplatného Není stěžovatel jako stěžovatel

Stížnosti zákazníků patří mezi běžné obchodní zkušenosti firem, které je třeba správně řešit, chtějí-li si udržet spokojenost svých zákazníků a dobrou pověst. Seznamte se proto s nejčastějšími typy nespokojených zákazníků a způsoby, jak s nimi správně jednat. - Tichý zákazník. Tento zákazník se…

Jak získat ztracené zákazníky?

Článek v rámci předplatného Jak získat ztracené zákazníky?

Ztráta starých zákazníků je vždy špatná, zejména však v současné ekonomické…

Krize přinesla růst počtu podnikatelů

Krize přinesla růst počtu podnikatelů

Za poslední rok přibilo v Česku 24,5 tisíce lidí, kteří si vydělávají…

Mercer: Krize ovlivnila mzdy i benefity

Mercer: Krize ovlivnila mzdy i benefity

Ekonomická krize zastavila očekávané nárůsty mezd v tuzemských firmách.…

Akční plán využití evropských dotací v době krize

Článek v rámci předplatného Akční plán využití evropských dotací v době krize

Ministerstvo pro místní rozvoj vypracovalo novou studii, která představuje…

České firmy šetří na kancelářích a telekomunikacích

Článek v rámci předplatného České firmy šetří na kancelářích a telekomunikacích

Tuzemské firmy snižují kvůli krizi především výdaje na provoz kanceláří,…

Kde hledat selhání obchodníků

Článek v rámci předplatného Kde hledat selhání obchodníků

Úspěch firmy do značné míry závisí na tom, jak dobře dokáže prodat své…

Výpis 10541066 z celkem 1897