Elektroenergetika

Článek v rámci předplatného O čem nemluvit se zákazníky

Obchody se dnes točí především kolem budování dlouhodobých vztahů se zákazníky. Bylo by tudíž velmi smutné sledovat odchod ziskového zákazníka jen proto, že váš obchodní zástupce…

12 zlatých pravidel prodeje

Článek v rámci předplatného 12 zlatých pravidel prodeje

V oblasti prodeje platí určitá základní…

9 strategií úspěšného obchodu v době krize

Článek v rámci předplatného 9 strategií úspěšného obchodu v době krize

Bez ohledu na nejistou dobu se řadě obchodníků daří velmi…

Obchod není jednoduchý

Článek v rámci předplatného Obchod není jednoduchý

Od ostatních se neučíme jen to, co bychom měli dělat, ale…

Dobří a ještě lepší obchodníci

Dobří a ještě lepší obchodníci

Existují určité rozdíly mezi dobrými obchodníky a mezi těmi, kteří dosáhnou…

Dobrý prodej chce dobré otázky

Článek v rámci předplatného Dobrý prodej chce dobré otázky

Při obchodních jednáních se často stává, že se obchodníci tak soustředí na…

Jak obnovit důvěru při jednání se zákazníkem

Článek v rámci předplatného Jak obnovit důvěru při jednání se zákazníkem

Důvěra představuje základní kámen vyjednávání. Jak se tedy zachovat při…

Výpis 10151027 z celkem 1897