Elektroenergetika

Máte žíznivé zákazníky?

Obchodník se snaží vysvětlit výkonnému řediteli propad prodeje: Znáte to, můžete dovést koně k vodě, ale nedonutíte jej pít." Výkonný ředitel však odpovídá: Donutit pít? Vaším úkolem je zajistit, aby měl žízeň." Jak tedy vyvolat žízeň v mysli potenciálních zákazníků? - Snažte se příliš nezabývat…

Nebojte se požádat o reference

Nebojte se požádat o reference

Klišé o dobrých věcech, které se prodávají samy, nemusí v praxi fungovat.…

Jak (ne)odradit zákazníka během několika vteřin

Článek v rámci předplatného Jak (ne)odradit zákazníka během několika vteřin

Na otázku, co ovlivňuje prodej, odpovídají manažeři nejčastěji, že…

Kdy přijde další velká věc?

Článek v rámci předplatného Kdy přijde další velká věc?

S objevujícími se signály o konci období ekonomické recese je třeba začít…

Prodejní realita v ekonomické recesi

Článek v rámci předplatného Prodejní realita v ekonomické recesi

V současné době je třeba pracovat na budování vztahů a dalších aktivitách,…

Jak budovat osobnost firmy?

Jak budovat osobnost firmy?

Každý byznys by měl mít svou jedinečnou osobnost. Silná osobnost firmy se…

Soustřeďte se na klíčové zákazníky bez ohledu na krizi

Článek v rámci předplatného Soustřeďte se na klíčové zákazníky bez ohledu na krizi

Ať už v otázce postoje k současné ekonomické krizi patříte k optimistům…

Výpis 10411053 z celkem 1897