Není to tak dávno, co jsme na Vánoce odesílali klientům či obchodním partnerům papírová přání poštou. Pak přišly SMS a už jsme nemuseli chodit na poštu. Navíc jsme ušetřili za známky. Následoval e-mail a dnes máme Facebook. Stačí jen vyvěsit Veselé Vánoce na zeď a všichni si to mohou přečíst.…
Webináře jsou prokleté. Každý je přesvědčen o tom, že zatímco mluví,…
Když jste na poslední chvíli požádáni, nebo spíše pověřeni, abyste…
V předchozím článku jsme viděli, jak důležité je pečlivě prozkoumat, co…
Ať už jdete na obchodní schůzku, pracovní pohovor, networkingovou akci či…
aneb 4 základní pravidla generační obměny ve vedení firmy V České…
Pokud chcete zákazníkům poskytovat skutečně perfektní zkušenost, musíte se…