Elektroenergetika

Článek v rámci předplatného Jak by mělo vypadat vánoční přání pro obchodní partnery

Není to tak dávno, co jsme na Vánoce odesílali klientům či obchodním partnerům papírová přání poštou. Pak přišly SMS a už jsme nemuseli chodit na poštu. Navíc jsme ušetřili za známky. Následoval e-mail a dnes máme Facebook. Stačí jen vyvěsit Veselé Vánoce na zeď a všichni si to mohou přečíst.…

Online porady a webináře: Jak na to, aby vám ostatní věnovali pozornost

Webináře jsou prokleté. Každý je přesvědčen o tom, že zatímco mluví,…

Prezentace na poslední chvíli: Jak přežít (1/2)

Když jste na poslední chvíli požádáni, nebo spíše pověřeni, abyste…

Jak na fantastickou zákaznickou zkušenost: Není to o malých zlepšeních (2/3)

V předchozím článku jsme viděli, jak důležité je pečlivě prozkoumat, co…

Pracovní setkání? Výstřihy a parfémy si nechte na večer

Ať už jdete na obchodní schůzku, pracovní pohovor, networkingovou akci či…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Jen třetina menších firem přežije své zakladatele

aneb 4 základní pravidla generační obměny ve vedení firmy V České…

Jak na fantastickou zákaznickou zkušenost: Potřebujete správný přístup (1/3)

Pokud chcete zákazníkům poskytovat skutečně perfektní zkušenost, musíte se…

Výpis 573585 z celkem 1897