Elektroenergetika

Přestaňte věřit mýtům o inovacích

Každá firma dnes chce být inovativní, nejlépe stejně jako Apple a další technologičtí giganti. Snaží se proto inspirovat kroky úspěšných inovátorů, jako byl například Steve Jobs, který tvrdil, že nemá žádný smysl ptát se zákazníků, co chtějí. Průzkum trhu byl podle něj zbytečný, protože zákazníci…

Svou řeč si nemusíte psát sami

Proč byste měli při přípravě své prezentace nebo řeči využít ostatní? Tak…

Opravdu znáte svůj byznys? Tři základní kameny, bez kterých to nejde

Každý byznys má 3 základní oblasti, o kterých byste měli být dobře…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

České firmy zvládají krizi, ale dlouhodobě neumí růst. Proč?

Je tomu zhruba rok, co v Česku víceméně odezněla ekonomická krize,…

Miroslav Princ

Článek v rámci předplatného icon Kdo pomůže obchodníkům? (1/2)

Zejména při práci s obchodními týmy v korporátním prostředí, na rozdíl od…

Co dělat, když se na vás na konferenci někdo nalepí

Nejste extrovert, který si užívá místnosti plné cizích lidí, s nimiž si…

3 tipy, díky kterým budou vaše prezentace profesionální a přesvědčivé

Všichni jsme to někdy viděli řečník, který celou dobu sedí za svým stolem.…

Výpis 586598 z celkem 1897