Elektroenergetika

Článek v rámci předplatného Opravdu je PR k ničemu?

Budování vztahů s veřejností a snaha o ovlivňování jejích postojů a chování. To je stručná definice aktivit známých pod zkratkou PR neboli public relations. Z pohledu podnikatele či firmy jde o komunikaci s médii prostřednictvím nástrojů, jako jsou tiskové zprávy, články, rozhovory, konference a…

Pavel Makovský, LIGS University

Máme vůbec právo přežít?

Kladete si často v práci či ve svém podnikání tuto otázku? Nebo alespoň…

4 chyby, které lidé dělají na síti LinkedIn

Sociální síť LinkedIn představuje vynikající způsob, jak být v obraze, co…

Studie: Ekonomický vývoj Česka, Slovenska a Rakouska od roku 1990

Česká republika, Slovensko a Rakousko mají mnohé společné ekonomické rysy.…

Co mají společného průvodcovství a prezentování?

Když mluvíte na veřejnosti, využíváte tytéž 3 základní principy, které…

Index vnímání korupce a evropské země: Nejsme na tom tak špatně

Nevládní organizace Transparency International zveřejnila svůj Index…

Veronika Doležalová, Český statistický úřad

Vývoj českého průmyslu za posledních 10 let

Český průmysl se i v prvních 11 měsících roku 2015 udržel v dobré…

Výpis 547559 z celkem 1897