 Řízení vztahů se zákazníky a obchodními partnery má budoucnost
   Řízení vztahů se zákazníky a obchodními partnery má budoucnost  Odborníci předpokládají, že velkou součást procesů ve firmě bude tvořit řízení vztahů. Nejdůležitější roli zde budou hrát informace a data a možnosti jejich zpracování a využití.Na tuto situaci již zareagovali dodavatelé systémů pro řízení vztahů. Software pro řízení vztahů se zákazníky se vyznačuje…
 
   Rafinérskému průmyslu Spojených států nelze upřít vyspělost. Přesto zde…
 
   Sektor finančních služeb prochází v současné době výraznými změnami…
 
   Termín dvourychlostní ekonomika označuje jev, kdy dva klíčové sektory…
 
    Jen dobrý marketing je konkurenční výhodou
   Jen dobrý marketing je konkurenční výhodou  Spotřebitele, kteří tvoří trh, je možno rozdělovat na základě různých…
 
    Šest klasických chyb e-mailových zpravodajů
   Šest klasických chyb e-mailových zpravodajů  E-mailové zpravodaje pomáhají udržovat vztahy se zákazníky, zvyšují…
 
   Snad každá firma si chce vytvořit svou značku, se kterou by obstála v…
