Elektroenergetika

Článek v rámci předplatného Řízení vztahů se zákazníky a obchodními partnery má budoucnost

Odborníci předpokládají, že velkou součást procesů ve firmě bude tvořit řízení vztahů. Nejdůležitější roli zde budou hrát informace a data a možnosti jejich zpracování a využití.Na tuto situaci již zareagovali dodavatelé systémů pro řízení vztahů. Software pro řízení vztahů se zákazníky se vyznačuje…

Podrobný pohled na hodnocení ropných a plynárenských společností

Podrobný pohled na hodnocení ropných a plynárenských společností

Rafinérskému průmyslu Spojených států nelze upřít vyspělost. Přesto zde…

Hodnocení nehmotných aktiv v sektoru finančních služeb

Hodnocení nehmotných aktiv v sektoru finančních služeb

Sektor finančních služeb prochází v současné době výraznými změnami…

Velká Británie se smiřuje s "dvourychlostní" ekonomikou

Velká Británie se smiřuje s "dvourychlostní" ekonomikou

Termín dvourychlostní ekonomika označuje jev, kdy dva klíčové sektory…

Jen dobrý marketing je konkurenční výhodou

Článek v rámci předplatného Jen dobrý marketing je konkurenční výhodou

Spotřebitele, kteří tvoří trh, je možno rozdělovat na základě různých…

Šest klasických chyb e-mailových zpravodajů

Článek v rámci předplatného Šest klasických chyb e-mailových zpravodajů

E-mailové zpravodaje pomáhají udržovat vztahy se zákazníky, zvyšují…

Jak si vytvořit úspěšnou obchodní značku

Jak si vytvořit úspěšnou obchodní značku

Snad každá firma si chce vytvořit svou značku, se kterou by obstála v…

Výpis 18601872 z celkem 1898