Každý byznys potřebuje marketing. Nekonzistentní přístup k marketingu úspěch nezajistí, a tak i malé podniky potřebují profesionální řešení, které bude konzistentní, cílené a dobře naplánované. Dokonce ho potřebují více než podniky velké, protože si nemohou dovolit chyby. Úspěšný marketing není…
E-mailové mýty a legendy E-mail má jako marketingové médium řadu negativních rysů, zároveň bychom…
Poděkování je jednou ze základních slušností. Učíme se jí od dětství a měli…
Čtyři kroky k úspěšné strategii obchodního kontaktování Obchodníci si často kladou otázku, jak často by měli zasílat e-maily svým…
Úspěch je pomíjivý, neúspěch je ale celoživotní lekcí a učitelem. Neúspěch…
Pořádali jste obchodní výstavy, platili PR agentuře, vydávali nejrůznější…
21 tipů pro práci ve 21. století Asociace evropských hospodářských komor Eurochambres vydala dokument, v…
K čemu jsou nám průzkumy trhu?