Elektroenergetika

Článek v rámci předplatného E-mailové mýty a legendy

E-mail má jako marketingové médium řadu negativních rysů, zároveň bychom jej však měli chápat jako potenciálně výrazně ziskový nástroj. Článek proto shrnuje několik základních mýtů, které se k e-mailu vztahují a ihned je vyvrací popisem reálné situace:- E-mail je nejlepší marketingové médium. Je…

Bylo to krásné, děkuji

Bylo to krásné, děkuji

Poděkování je jednou ze základních slušností. Učíme se jí od dětství a měli…

Čtyři kroky k úspěšné strategii obchodního kontaktování

Článek v rámci předplatného Čtyři kroky k úspěšné strategii obchodního kontaktování

Obchodníci si často kladou otázku, jak často by měli zasílat e-maily svým…

Obchodní selhání úspěchu nebrání

Obchodní selhání úspěchu nebrání

Úspěch je pomíjivý, neúspěch je ale celoživotní lekcí a učitelem. Neúspěch…

Znáte své zákazníky?

Znáte své zákazníky?

Pořádali jste obchodní výstavy, platili PR agentuře, vydávali nejrůznější…

21 tipů pro práci ve 21. století

Článek v rámci předplatného 21 tipů pro práci ve 21. století

Asociace evropských hospodářských komor Eurochambres vydala dokument, v…

Hodnotící zpráva Evropské komise o České republice před vstupem do EU

Hodnotící zpráva Evropské komise o České republice před vstupem do EU

Dne 1. května 2004 vstoupí Česká republika do Evropské unie. Evropská…

Výpis 17561768 z celkem 1897