Elektroenergetika

Velký marketing pro malý podnik

Každý byznys potřebuje marketing. Nekonzistentní přístup k marketingu úspěch nezajistí, a tak i malé podniky potřebují profesionální řešení, které bude konzistentní, cílené a dobře naplánované. Dokonce ho potřebují více než podniky velké, protože si nemohou dovolit chyby. Úspěšný marketing není…

E-mailové mýty a legendy

Článek v rámci předplatného E-mailové mýty a legendy

E-mail má jako marketingové médium řadu negativních rysů, zároveň bychom…

Bylo to krásné, děkuji

Bylo to krásné, děkuji

Poděkování je jednou ze základních slušností. Učíme se jí od dětství a měli…

Čtyři kroky k úspěšné strategii obchodního kontaktování

Článek v rámci předplatného Čtyři kroky k úspěšné strategii obchodního kontaktování

Obchodníci si často kladou otázku, jak často by měli zasílat e-maily svým…

Obchodní selhání úspěchu nebrání

Obchodní selhání úspěchu nebrání

Úspěch je pomíjivý, neúspěch je ale celoživotní lekcí a učitelem. Neúspěch…

Znáte své zákazníky?

Znáte své zákazníky?

Pořádali jste obchodní výstavy, platili PR agentuře, vydávali nejrůznější…

21 tipů pro práci ve 21. století

Článek v rámci předplatného 21 tipů pro práci ve 21. století

Asociace evropských hospodářských komor Eurochambres vydala dokument, v…

Výpis 17561768 z celkem 1898