Ještě jste nebyli v SAZKA Areně?

V těchto dnech vrcholí přípravy *5. ročníku mezinárodního kongresu Marketing Management*, pořádaného 1.6.2004 Českým institutem pro marketing (CIMA) a poradenskou firmou INCOMA Consult. Marketing Management 2004 se stane historicky vůbec první konferenční akcí konané v atraktivním prostředí SAZKA Areny v Praze. V uplynulém týdnu byly dokončeny práce na programu kongresu, jehož hlavním tématem je „hledání optimální rovnováhy mezi rozumem a citem, mozkem a srdcem v marketingu a managementu“. Ambicí organizátorů je, aby se myšlenka rovnováhy odrážela i ve struktuře programu. Mezi řečníky a panelisty kongresu jsou proto vyváženě zastoupeni reprezentanti různých názorových proudů, zahraniční i domácí experti a manageři z různých sektorů ekonomiky.

S úvodními referáty vystoupí 3 špičkoví evropští experti: guru nové generace managementu Jonas Ridderstrale z Ekonomické univerzity ve Stockholmu, generální ředitel společnosti Fessel-GfK Vídeň Rudolf Bretschneider a šéf reklamní agentury EURO RSCG New Europe Gilles Bérouard. Druhý programový blok kongresu je věnován případovým studiím z našeho trhu, resp. z jeho klíčových segmentů spotřebního zboží, služeb a B2B produktů. O zkušenosti s hledáním rovnováhy se s účastníky kongresu podělí Dalibor Šebela z Bohemia Sektu, Michal Knor z Eurotelu a Subodh Kumar z ČSOB. Kongres vyvrcholí velkou panelovou diskusí, moderovanou Ondřejem Tomasem z firmy ORACLE a Jaroslavem Kuchařem z INCOMA Consult.
-ba-
Zdroj: Marketingové noviny - články a zajímavosti z oblasti obchodu a marketingu
Zobrazit přehled článků ze zdroje Marketingové noviny
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace