Osm smrtelných (marketingových) hříchů

Vytisknout

Cesta k obchodnímu neúspěchu je dlážděná dobrými úmysly. Bohužel neexistuje marketingová mapa, která by vám ukazovala po cestě varovné nápisy Zde klesá prodej, Pozor, prudký pokles apod. Tento článek však popisuje osm nejběžnějších marketingových chyb, kterých byste se měli vyvarovat:* Chyba první Marketing pouze v těžších časech k růstu vašeho podniku potřebujete trvající, zacílený marketingový program řízený roky den co den. * Chyba druhá Nedostatek zaměření začínající obchodníci…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace