Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Hyperpersonalizovaná zákaznická zkušenost (2/2): Propojená cesta zákazníka

Nyní rozpracujeme koncept, ke kterému jsme se už přiblížili v předchozím článku.…

Než zaplatíte za akvizici zákazníků, zvažte následující

Když zavedete novou platformu, očekáváte příliv peněz. Klíčové však je udržet si počáteční růst a…

Spolupráce na obsahovém marketingu: 3 nápady, které fungují

Obsah můžete vytvářet společně. Nabídněte případové studie, napište příspěvky pro jiné weby a nebo…

Proč je digitální marketing nezbytností pro malé firmy

Pokud jste startup nebo malý podnik, neměli byste si nechat ujít možnosti, které vám nabízí…

Vnímají vás posluchači vašich online přenosů?

Během webových seminářů, online školení a online porad, se přednášející obvykle necítí příliš dobře.…

Jak propagovat firmu pomocí videa (2/2): Testujte a vyhodnocujte

V předchozím článku jsme se dozvěděli několik základních tipů ohledně používání videí v marketingu.…

Jak propagovat firmu pomocí videa (1/2): Kde začít

Firmy vědí, že videa jsou dnes už nezbytnou součástí každé digitální marketingové kampaně. Víte to i…

Dohazovačské služby (2/2): Jak funguje jejich trh

V předchozím článku jsme viděli, že aplikace pro online seznamování nemusejí mít motivaci k tomu,…

Chcete více prodávat? Porozumějte emocím zákazníků

Lidé nakupují emocionálně, svá rozhodnutí si však potřebují následně racionálně zdůvodnit. Chcete-li…

Výpis 5563 z celkem 173