Jak propagovat firmu pomocí videa (1/2): Kde začít

Firmy vědí, že videa jsou dnes už nezbytnou součástí každé digitální marketingové kampaně. Víte to i vy?  

Ilustrační snímek

Produkce videa bývá nákladná záležitost – proto byste neměli podcenit přípravu. Článek na webu business2community.com nám nabízí několik tipů ohledně toho, jak zjistit, jaká videa by vašemu marketingu prospěla.

Opravdu znáte své publikum?

Znát cílové publikum je nezbytné pro jakoukoli marketingovou aktivitu. Výběrem cílového publika si usnadníte práci s definováním toho, jaký obsah budete později připravovat a publikovat. Je třeba, aby vaše reklamy byly pro cílové publikum relevantní a také aby věrně vystihovaly vaši značku.

  • Poskytněte obsah, který je užitečný a poutavý
  • Buďte věrni vlastní značce co do vizuálu i pocitu
  • Obrazová komunikace by měla být v souladu s tou textovou. Texty vašich příspěvků i vizuály by měly vyjadřovat to samé, aby nedocházelo ke zmatení a nepochopení. Vždy se proto ujistěte, že tyto dva rozměry vašeho obsahu a reklam se vzájemně doplňují a předávají to samé sdělení.

Není to jen o videu

Možná máte pocit, že statické obrázky jsou dnes už něco zastaralého. Není to tak. Video je důležité, ale nemělo by být jediným obsahem, který produkujete. Pro vizuální komunikaci jsou obrázky stále relevantní. Vaše strategie by měla být vyvážená.

  • Videa použijte pro propagaci nových produktů nebo funkcí. Zvýrazněte užitek, který díky nim zákazník získá. Novou službu ve videu představte zábavným způsobem.
  • Obrázky použijte k propagaci nadcházející události nebo akce – obrázek je vhodný tam, kde není třeba tolik dynamiky.

Hlavní je zachovat všestranný přístup. Když budete své publikum zasypávat příliš mnoho videi, dost možná vaše publikum o ně nakonec ztratí zájem. Buďte vždy zajímaví a publikujte různorodý obsah i reklamy. Kombinujte různé formy a nebojte se v marketingu i nadále používat kvalitní obrázky.

Neprozraďte vše najednou

Video byste měli použít k vybuzení zájmu diváků. Měli byste je dovést k tomu, aby se proklikli na váš web. To je také důvod, proč by se divák neměl z videa dozvědět vše najednou. Když se tak stane, jeho zájem opadne ve vteřině, kdy video skončí. Používejte proto videa a obrázky spíše jako první bod kontaktu s diváky, který je přimějte se k vám vracet a navštěvovat váš web.

 

-jk-

Zdroj: business2community.com - online komunita pro manažery a podnikatele
Zobrazit přehled článků ze zdroje business2community.com

Články v sérii

Aktuální

Jak propagovat firmu pomocí videa (1/2): Kde začít

Aktuální

Jak propagovat firmu pomocí videa (2/2): Testujte a vyhodnocujte