Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Spam - zabiják Internetu aneb Jak to všechno začalo

Ti starší z nás, zvláště Američané, si pod pojmem spam možná vybaví kus masa, který se podával ve…

Jednorázové mobily hledají své uživatele

Zatímco největší výrobci mobilních telefonů lákají spotřebitele na nové technické vymoženosti, o své…

Pumpněte návštěvníky o informace

Bez ohledu na typ stránek, které provozujete, se vám hodí v podstatě dva druhy informací od…

6 rad pro lepší vztahy se zákazníky

Současná podnikatelská sféra si žádá návrat ke kořenům: k péči o zákazníka a konkurenčním znalostem.…

Virtuální spolupráce na vzestupu

Jestliže výkonný ředitel firmy sídlí ve státě Massachusetts, prezident v Utahu, inženýrský tým v…

Měl by mít e-zákazník právo promluvit?

Společnosti, které nabízejí své výrobky či služby po internetu se v současné době snaží upoutat…

"Netiketa" - pravidla internetové komunikace

Všichni jsme se již jako děti naučili říkat prosím a děkuji. Víme, kdy si na sebe vzít společenský…

Záhadný paradox produktivity

Paradox produktivity je relevantní ekonomický termín, jehož podstata vděčí za vznik faktu, že dopad…

Jste závislí na Internetu?

Závislý může být člověk podle odborníků prakticky na všem. V současné době je kromě závislosti na…

Výpis 15131521 z celkem 1789