Jednou z hlavních povinností výrobkového manažera je spolupráce s oddělením marketingové komunikace…
Firemní propagační materiály a e-maily, ale i televizní reklamy využívají často nevhodné jazykové…
Dnes již není pochyb o tom, že klíčem k ziskovosti firem jsou loajální zákazníci. Získávat nové…
Uzavírání obchodních vztahů při jídle je rituálem, který existuje již po tisíciletí. Brát klienty na…
Po dvou letech postupného nárůstu spokojenosti zákazníků e-komerce nyní průzkumy ukazují opak. I…
Právě zveřejněný výzkum newyorské konzultační společnosti Hornstein Associates se zaměřil na to, jak…
I když řada profesionálů a firem dokáže přesně účtovat svůj hodinový čas, existují také další časové…
Péče o zákazníky je zodpovědností všech manažerů. Bez zákazníků by firmy nemohly existovat.…
V polovině roku 2002 měla společnost Worknet z Illinois devět obchodníků a bezmála stejný počet…