Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Obchodník, nebo robot?

Obchodníci bývají při telefonátech potenciálním klientům velmi neosobní. Opakují naučené věty, které…

EU potřebuje reformy jako sůl

Dva hlavní důvody odmítnutí Evropské ústavy ve Francii a Nizozemsku jsou prý nespokojenost spolitiky…

Aby reklama nevyšla naprázdno

Také vás zaráží ten obrovský objem reklamy, který vidíte každý den ve svém okolí? Více zarážející je…

Když utrácet, tak za bydlení

Úrokové sazby jsou vsoučasné době u nás na rekordně nízké úrovni 1,75 procenta. To je nejméně…

Vyhrožovat ano, ale důvěryhodně

Plané vyhrožování při jednání poškozuje vaši reputaci, firmu i kýžený obchod. Vyhrožování…

PR: Aby váš e-mail získal pozornost

Publicita je jedním ze základních předpokladů úspěšného podnikání. Firmám se ale často nedaří…

On-line marketing pro podnikatele

Řada malých firem stále nemá své webové stránky. Internet přitom může mít zásadní vliv na úspěch…

Loajální zákazník je vaším nejlepším prodejcem

Za peníze si nemůžete koupit jednu z nejdůležitějších věcí nutnou pro úspěch vaší firmy vztahy.…

Úspěšné řízení dodavatelského řetězce

Pro dnešní tržní prostředí je charakteristická kolísající poptávka, pokles zákaznické loajality,…

Výpis 15941602 z celkem 1898