Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Telekomunikace: jak získat zákazníky a udržet si je

Různé studie prokázaly, že drtivá většina firem investuje 5x více finančních prostředků do procesu…

Jak vycházet se svými protivníky?

Všichni žijeme v kolektivu, se kterým je vhodné dobře vycházet a chovat se podle stanovených dohod a…

Klíč ke správné komunikaci

Na komunikaci s a mezi zaměstnanci může záviset nejen celková atmosféra na pracovišti, ale také…

Která společnost přináší svým akcionářům největší zisk?

Ve světě se uplatňuje řada různých metod měření výkonnosti akciových společností. Přesto není…

Kdo se bojí CRM?

Ani ten sebenákladnější systém pro CRM nemusí splnit očekávání, opomeneme-li nejdůležitější otázku.…

Funkční systém pro CRM je na cestě

Mnoho se toho v poslední době řeklo a napsalo o programech pro CRM a jejich adekvátnosti. Neustále…

Kdo by měl stát při implementaci IT?

Při zavádění informačních technologií by měly stát týmy spolupracovníků. Ty přitom musí brát na…

Finančníci jsou pozadu ve využívání CRM

Jak ukázal celoevropský průzkum, firmy operující v oblasti finančních služeb často rezignují na…

Většina podniků má problémy se správou znalostí

Jak dokázal zahraniční průzkum, problémy se zpracováním informací ovlivňuje konkurenceschopnost…

Výpis 35113519 z celkem 3863