Ve znalostech se skrývá obrovský potenciál. Kdybychom jen věděli, co vlastně víme! stěžují si často…
Stále výraznějším problémem se v oblasti knowledge managementu (KM) začíná stávat špatná strategie…
Proces budování důvěry zákazníků v internetovou společnost začíná zabezpečením rychlého a bezpečného…
To, aby řadoví zaměstnanci určitým způsobem vedli své vedoucí je pro společnost stejně podstatné…
V Americe byla nedávno provedena studie, která se zaměřila na výkonné ředitele 2500 největších…
Obchodování je směsicí inspirace, lidí, financí, cílů, logistiky, strategie, trhů, stresu... Jednou…
Jediným měřítkem úspěšnosti intranetu jsou spokojení uživatelé. Hojně využívaný intranet však stále…
Článek se zamýšlí nad vlivem a dopadem událostí roku 2001 (útoky z 11. září, energetická krize v…
V oblasti manažerské komunikace existují velké rozdíly mezi slovy a činy - jenom hovořit například o…