Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Jak jednat s nepříjemnými zákazníky

Věděli jste, že zákaznický servis je mnohdy to nejdůležitější zcelé společnosti? Pokud totiž máte…

Klíčem k pracovnímu úspěchu je týmové uvažování

Hvězdy nezáří samy. Tak je možné shrnout výsledky výzkumu práce znalostních pracovníků autorů Borise…

Jste ideální šéf?

Jaký jste šéf? Říkáte lidem, co mají dělat, rozhodujete za ně, nebo je necháte dělat to, co oni…

Firmám chybí krizové plány

Většina firem nemá krizové plány a strategie na to, jak čelit přírodním katastrofám, výpadkům proudu…

Jak zvládat umění vyjednávat?

Když se zamyslíte, zjistíte, že umění vyjednávat je alfou a omegou v celé řadě situací profesního i…

Naučte se řídit svého šéfa

V dnešní době, kdy se velká pozornost upírá k efektivním manažerkým technikám, je překvapující, že…

Styly vedení a jejich charakteristika

Styl vedení kolísá podle osoby a podle situační potřeby. Vedoucí styl je částečně styl rozhodování a…

Dosáhněte v práci většího úspěchu

Chtěli byste povýšit? Zvednout plat? Dostat velkou zakázku? Všechna taková vaše přání skončí…

Nejzávažnější faux pas networkingu

Autor předkládá na základě svých letitých zkušeností několik nejhorších prohřešků proti etiketě…

Výpis 21252133 z celkem 3857