Fakt, že většina komunikace mezi lidmi probíhá na neverbální (a tedy často podvědomé) úrovni, je už…
Manažer týmu má jeden zásadní úkol – vytvořit svému týmu takové prostředí, aby se v něm všichni…
Firemní kultura je soubor interních principů firmy, jejích hodnot i její oficiální komunikace směrem…
Bylo by velkou chybou, kdyby týmový lídr podceňoval, co všechno mu může přinést zpětná vazba od jeho…
Umění vyjednávat se hodí v celé řadě situací. Při jednání s nadřízenými, s podřízenými, s kolegy, s…
Je vůbec možné spolehlivě poznat, že někdo lže? Nikdy se nebude jednat o exaktní vědu a nikdy nebude…
Lidi, se kterými pracujeme, si nevybíráme. U manažera týmu toto pravidlo platí tak napůl, protože…
Umět vyprávět příběhy vám pomůže v řadě životních situací. Při veřejných proslovech, na pohovoru,…
Práce manažera je z velké části o komunikaci. A to o komunikaci s obchodními partnery, management…