Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Děláte stále tytéž chyby?

Manažeři a obchodníci se často dopouštějí stále stejných chyb. Ať už z chamtivosti, arogance nebo…

Tradiční hodnocení výkonnosti výkonnost nezaručí

Obchod je dynamický konkurenční boj. Současné prostředí si žádá, aby firmy byly rychlé, soustředěné…

Vyrazit nebo vylepšit?

Když zaměstnanec odvádí svou práci nedostatečně nebo dělá vážné chyby, bývá nejlákavější možností…

Dvakrát měř, jednou rozhoduj

Zapomeňte na představu, že efektivní manažer musí mít především charisma. Efektivní manažer nemusí…

Nepřítomný zaměstnanec, produktivnější zaměstnanec

Většina zaměstnavatelů věnuje pozornost absencím svých zaměstnanců. Absence patří dokonce k…

Konzultace bez legrace

Pro každý problém, na který může firma narazit existuje celá řada nezávislých konzultantů…

Co je Balanced Scorecard?

Metodologii Balanced Scorecard vytvořili v roce 1992 Robert Kaplan a David Norton. Jedná se o…

Není konzultant jako konzultant

Počet firem, které by mohly vyprávět horory o svých zážitcích s poradci stále stoupá. Někteří…

Vezměte si příklad z FBI

Obchodní komunita by se mohla mnohému učit od FBI, mluvíme-li o řízení úkolů. V FBI se totiž…

Výpis 8290 z celkem 114