Obchodníci podvádějí v testech

Vytisknout

Psychologické testování sloužilo celá desetiletí k analyzování obchodníků. Na výsledcích psychologických testů stály hory vědeckých prací a manažerských postupů. Nedávný výzkum, prezentovaný na konferenci americké Společnosti pro pokrok v marketingu v texaském San Antoniu, však ukázal, že obchodníci dokáží s psychotesty manipulovat. Více než polovina odpovědí na psychotesty pro obchodníky je pravděpodobně podvod, říká Jeff Tanner, profesor marketingu z Baylor University, kde výzkum vznikl.…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace