Články z oblasti vzdělávání a poradenství

V jednoduchosti je síla

Dobrý obsah nestačí, chcete-li někoho oslovit nebo přesvědčit. To, jak dokážete informace předat, je…

Mají vaši obchodníci strach? Motivujte je

Nedovolte strachu, aby zastavil produktivitu vašeho byznysu. Článek shrnuje několik rad, jak pomoci…

Sedm chyb v manažerské komunikaci

1. Kontroverzní oznámení bez pevných základů. Kontroverzní rozhodnutí mohou vést kfámám, úzkosti a…

Motivace týmu zákaznických služeb

Poskytování dobrých služeb zákazníkům patří mezi nejužitečnější, ale také nejsložitější aktivity…

Specifika "krizového" řízení zaměstnanců na částečné úvazky

Řízení zaměstnanců má vsoučasných ekonomických podmínkách řadu podob. Když se firma potýká snižším…

Co s věčně nespokojenými zaměstnanci?

Téměř v každé firmě se najdou věčně nespokojení zaměstnanci, kteří mohou stát vcestě jejímu úspěchu.…

Nemluvte příliš, nemáte-li o čem

Manažeři bývají obviňováni ztoho, že dostatečně nekomunikují se svými týmy. Příliš mnoho mluvení - a…

Není třeba být superženou

Výzkumy zposlední doby ukazují, že ženy se sekonomickou krizí vyrovnávají hůře než muži. Vykazují…

7 tipů pro složité rozhovory

Existují různé typy rozhovorů, kterých se vůdcové obávají - ty, vnichž musejí přinášet špatné…

Výpis 45284536 z celkem 6702