Co bychom měli dělat? To je první otázka, na kterou by si manažer měl umět odpovědět. Jaké je…
Vobtížných dobách není vhodné strkat hlavu do písku. Naopak je třeba více komunikovat. Především…
Zahrnuje vaše práce pracovní obědy s klienty? Pak byste se v těchto situacích měli umět správně…
Mají slávu, moc, vliv a více peněz, než si většina znás dokáže představit. Proč tedy nežijí životy…
Konstruktivní konflikty vytvářejí efektivní prostředí pro inovace. Vůdcové, kteří před upřímnou a…
Paradoxem týmové práce je skutečnost, že ve stresujících nebo náročných situacích přestávají týmy…
Videálním světě by lidé na pracovištích byli posuzování pouze podle toho, jak dobře pracují. Náš…
Úspěšní manažeři a podnikatelé se dostávají na své pozice především díky tomu, jak nahlížejí na…
Řízení času je v dnešním rychlém světě, kdy vás téměř každý může kdykoli kontaktovat, velmi…