Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Jak ocenit zaměstnance call center?

Práce operátorů call center je velice namáhavá a stresujíc&…

První kroky v nové manažerské roli

Noví manažeři si na jednu stranu říkají, že jim nastávají dobr&…

Kdy nejezdit na dovolenou

Dovolená je v namáhavé manažerské práci velmi důležitá.…

Naslouchat jako profesionál

Schopnost naslouchat druhým patří ke klíčovým předpokladům úspě&…

Emočně inteligentní strategie

V dnešní době již nestačí, aby strategie byly jen logické a…

Jak komunikovat s negativními lidmi?

První rada zní omezit kontakt na minimum, snažit se negativním lidem zcela…

Pracovní oběd: Na co si dát pozor

Obchodní schůzka u oběda skýtá mnohá úskalí. Nejde přitom…

Důvěra v týmu je klíčová

Mezi nejdůležitější povinnosti vůdců patří budování důvěry u…

V čem úspěšné ženy lžou samy sobě?

Ženy jsou v pracovním prostředí nuceny překonávat různé překážky,…

Výpis 41684176 z celkem 6704