Co neříkat zákazníkům?

Vytisknout

Dobré vztahy se zákazníky se těžce budují, ale snadno ničí. Stačí k tomu říci něco nevhodného. Článek na serveru BNET.com proto přišel se shrnutím praktických tipů, co zákazníkům neříkat. V přeneseném významu lze tato doporučení aplikovat i na vztahy s interními zákazníky, tj. se zaměstnanci. Zajímavá je též diskuse čtenářů…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace