Lídr musí mít čas na strategické uvažování

Vytisknout

Mnozí manažeři stále věnují příliš času aktuálnímu výkonu své činnosti a opomíjejí uvažování z dlouhodobého hlediska. Soustředit se na širší souvislosti v každodenním stresu z vysokého objemu práce totiž není tak jednoduché, jak to na první pohled vypadá. Jak na strategický leadership radí ve svém blogu na stránkách Harvard Business Review Joshua Ehrlich, zakladatel mezinárodní sítě odborníků na vůdcovství a transformace organizací Global Leadership Council. 1. Odstraňte překážky Nesnažte se…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace