Každý manažer si musí umět dobře zorganizovat čas. Bez toho se mu jeho práce i práce jeho týmu…
Dobrá atmosféra a týmový duch na pracovišti umí dělat zázraky. Čím lépe se pracovníci znají a jsou…
Být dobrým vypravěčem je nutný předpoklad, který bychom předpokládali asi spíše u komika, herce,…
Co jsou to ony měkké dovednosti? Oproti tvrdým dovednostem, jako je vzdělání, kvalifikace a…
Vyvážení osobního a pracovního života je důležité pro kteréhokoliv zaměstnance. Dvojnásob to ale…
Zamysleli jste se někdy nad tím, co odlišuje úspěšné lidi od těch méně úspěšných? Často to není ani…
Úkolem manažera je poskytovat podřízeným vhodným způsobem zpětnou vazbu tak, aby věděli, co dělají…
Každý manažer by si přál, aby byli všichni jeho podřízení extrémně motivovaní a produktivní. Ne vždy…
Manažer by měl na své podřízené apelovat, aby pracovali udržitelně, a měl by vytvářet ve svém týmu…